اخبار روزفناوری

Unreal Engine 5 همچنان با رقبای مارول تقاضای بسیار زیادی برای کنسول‌ها دارد. رزولوشن Xbox Series S تا 540p کاهش می یابد

Unreal Engine 5 همچنان با رقبای مارول تقاضای بسیار زیادی برای کنسول‌ها دارد. رزولوشن Xbox Series S تا 540p کاهش می یابد

Unreal Engine 5 همچنان برای کنسول‌های فعلی بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند و منجر به وضوح بسیار پایین و کاهش بصری ضعیف‌ترین کنسول نسل فعلی، Xbox Series S می‌شود.

در ویدیوی جدیدی که دیروز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، کارشناسان فناوری در ریخته‌گری دیجیتال به خوبی به ویژگی‌های فنی، بصری و عملکرد Marvel Rivals بتای روی کنسول‌ها و رایانه شخصی نگاه کرد. با توجه به برخی از ویژگی‌های تعیین‌کننده موتور، نسخه بتا از Lumen Global Illumination در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X استفاده می‌کند، اما به جای بازتاب‌های Lumen موجود در نسخه رایانه شخصی، به بازتاب فضای صفحه بازمی‌گردد. این انتخاب به احتمال زیاد برای ثابت نگه داشتن عملکرد تا حد ممکن بدون کاهش بیش از حد وضوح انجام شده است.

در هر دو سیستم، بتا با وضوح 1440p پویا اجرا می‌شود و وضوح آن تا 810p کاهش می‌یابد. بتا در Xbox Series S بسیار بدتر است، با کاهش عمده در ویژگی‌های بصری، مانند حذف Lumen Global Illumination، بازتاب‌های فضای صفحه، و سایه‌های شخصیت‌ها، و بافت‌های با کیفیت پایین‌تر برای مدل‌ها و محیط‌های کاراکتر، و پایین‌تر وضوح هدف، 972p پویا، که می تواند تا 540p کاهش یابد تا هدف 60 فریم در ثانیه حفظ شود. در همه پلتفرم‌ها، عملکرد در 95 درصد مواقع ثابت است، اما طبق گفته Digital Foundry، این 5 درصد واقعاً احساس می‌شود، زیرا هنگام حرکت در اطراف نقشه، لکنت و مشکلی وجود دارد، چیزی که متأسفانه در بازی‌های Unreal Engine 5 مورد انتظار بوده است.< /p>

اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نسخه Unreal Engine 5، نسخه 5.4، را می توانید در وب سایت رسمی آن بیابید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا